woensdag 28 maart 2012

Day Two



Ik keek op stage al de hele tijd uit het raam naar het heerlijke weer buiten en toen ik om 13.00 u naar huis mocht ben ik meteen in de tuin gaan zitten.
Eigenlijk had ik mezelf streng toegesproken om te gaan leren voor mijn theorie - maandag, ieksss! - maar ik lag veel lekkerder met mijn ogen dicht en een muziekje aan. Bovendien kon ik 's avonds ook nog leren, wanneer er toch geen zon is.
En ik kan jullie vertellen dat dit zonnetje toch echt wel zijn werk doet want er verschijnt al een lekker bruin kleurtje op mijn huid!
De bomen zien er nog wel een beetje kaal en winters uit, daar mag van mij snel verandering in komen. Ik ben wel weer toe aan groene blaadjes aan de bomen, dat staat toch iets gezelliger!

Toen ik deze foto maakte zag ik helemaal niet de tweede stip eronder, pas een paar uur later ontdekte ik die! Het lijkt de maan wel, of zou het gewoon komen door de flitser van mijn telefoon?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten